vineri, 15 februarie 2019

NEW RELEASE: Paradigma - Pierduți în Întuneric

Paradigma, poate că numele acesta nu vă spune prea multe dar odată conectați cu ei, garantat este greu să renunți la ei. Paradigma înseamnă Dorin Dancu vocals and guitar, Nick Muntean bass, Cosmin Simu drums și Andrei Oltean keys și sunt din Blaj. Până aici totul e ok. Tupa își are începuturile prin 2004 iar în 2005 obține premiul pentru cel mai bun debut în cadrul festivalului Quo Vadis din Arad. 2007 - 2009 trupa susține concerte în țară și strainătate, iar 2010 a fost anul când au câștigat concursul Battle of Songs cu piesa Follow me. Hai să trecem la noua lansare Paradigma.
Pierduți în întuneric, cred că este cea mai bună lansare a trupei. În ziua când am aflat despre clip că a fost lansat, am dat un search pe YouTube și...am rămas blocat pe piesă. La prima ascultare am fost șocat de cât de bine sună piesa. Mai dai un repeat că îți place și ce să vezi, ai parte de un mix de emoții greu de explicat. La următorul repeat îți dai seama că nu ți se pare și într-adevăr piesa sună extraordinar de bine și mai realizezi că asculți o piesă care nu e goală, adică asculți o compoziție muzicală care transmite emoție, mesaj. Trebuie să ascultați și voi să descoperiți singuri acele emoții, frumusețea muzicii. Oricum, baieți, mă-nclin!
Apropo, dacă aveți ceva de adăugat aștept un comment și/sau un share! Mersi și până data viitoare, toate bune!
P.S. Îi găsiți pe Facebook, paradigma.ro sau pe Instagram cu același nume.


Sursa: YouTube.com
Facebook.com/paradigma.ro
Wikipedia.org

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu